Известие

Collapse
No announcement yet.

Признак на блокирал двигател?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от alfonco147GTA Покажи съобщение
    колега, може и без даго точиш маслото, ще протече съвсем малко, а размера мериш с шублера и бягаш къдет продават о-пръстени! успех
    Това е вариант, НО канала където си сменям маслото и съответно мисля да правя тази манипулация е на минимум 5 км. от най-близкия магазин.А и не мога да я оставя така разглобена там(просто няма да я намеря после)
    Така ,че точните размери ще ми бъдат в помощ за да мога да ги закупя О пръстените първо и направо да ходя да ги сменям.
    Alfa Romeo146 1.6i BOXER 96г.

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от kompir Покажи съобщение
      Това е вариант, НО канала където си сменям маслото и съответно мисля да правя тази манипулация е на минимум 5 км. от най-близкия магазин.А и не мога да я оставя така разглобена там(просто няма да я намеря после)
      Така ,че точните размери ще ми бъдат в помощ за да мога да ги закупя О пръстените първо и направо да ходя да ги сменям.

      колега аз последният път си го смених пред магазина за 5 мин! малко е кофти но като навъртиш пълен ляв/десен може да се бръкне, ако не се лъжа може и отгоре има място,поне аз го смених от страната на шофера! първо го свалих и отидох до магазина с "мострата" и после сложих новия! със малката тресчотка и камък 10
      Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от kompir Покажи съобщение
        Я да ползвам темата и да попитам знаете ли размерите на О пръстена зад тези триъгълни капачки и трябва ли да точа маслото за да ги сменя,че и на мен ми просълзява оттам по мъничко?
        Пак ви казвам: каТо търсите нещо за боксер, ровете по 33 раздела.
        Колев го беше писал някъде.
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #94
          Търсим, гледаме, ама ако не нацелим какво точно да питаме и не излиза каквото ни трябва. Проблем на питащите, не на търсачките.
          Благодаря на всички, които писаха по този нов проблем.
          sigpic
          Alfa 145 1.6 - едно червено бонбонче!
          Fiat Ritmo 1984 - непретенциозен
          Fiat 125 1977 - а бяхме млади!

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от kompir Покажи съобщение
            Това е вариант, НО канала където си сменям маслото и съответно мисля да правя тази манипулация е на минимум 5 км. от най-близкия магазин.А и не мога да я оставя така разглобена там(просто няма да я намеря после)
            Така ,че точните размери ще ми бъдат в помощ за да мога да ги закупя О пръстените първо и направо да ходя да ги сменям.
            размера на О-пръстена съм го писал в 33 раздела. такъв размер можеш да намериш в един магазин за лагери на габровски до стария офис на мтел. където е магазин апогей за гсми, долу под него е магазина за лагери.
            точка

            Comment


            • #96
              56x62x3
              Ето го размера на въпросния пръстен( цитиране на колегата kolev от http://clubalfaromeo.com/forum/showt...=37950&page=27 тази тема )
              Благодаря за носаката за магазина къде де го търся(ако на работа не намеря де от целия шкаф с гумички)
              Alfa Romeo146 1.6i BOXER 96г.

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от kompir Покажи съобщение
                56x62x3
                Ето го размера на въпросния пръстен( цитиране на колегата kolev от http://clubalfaromeo.com/forum/showt...=37950&page=27 тази тема )
                Благодаря за носаката за магазина къде де го търся(ако на работа не намеря де от целия шкаф с гумички)
                Само да те светна нещо.
                Плочката с О-пръстена от работа се издува и за това започва да пропуска масло. Подпира я разпределителният вал. Не я ли изправиш, ако ще и три пръстена да и сложиш пак ще тече!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #98
                  Следващия път ще си купя кола, която да я има по улиците, по които карам. Щото още в Словакия сервизите на Алфа /оторизираните сервизи/ нямаха налични частите за моята алфа, а по малките сервизи я гледаха като дялан камък. Баси.
                  Сега тия с гумичките... ми нема гумички. Търсим. И тука не е като България - излезеш на улицата и хоп - магазин за авточасти : ) И вътре - всичко!
                  Готина алфа, ама за 4 години е стояла по сервизи над 1 година, поради липса на части. В България момчетата от Александър Ауто ми викат - "извинявай, много коли имаме, ще стане за довечера!" Хаха - ми вие сте златни, бе! Тука за един маркуч за сервото колата 1 месец стоя на сервиз. Миналата година 3 месеца стоя на сервиз за някакъв кабел на имобилайзера.
                  Отивам да пия една чаша вода... и да взема да си купя гумичките от някой сайт, си мисля...
                  sigpic
                  Alfa 145 1.6 - едно червено бонбонче!
                  Fiat Ritmo 1984 - непретенциозен
                  Fiat 125 1977 - а бяхме млади!

                  Comment


                  • #99
                    ако говориш за тия гумички /О-пръстени- на английски o-ring/ за които съм писал и си убеден че от тях пропуска, тях ги няма по магазините за авточасти обикновено. търсиш ги в магазини за лагери и искаш да са маслоустойчиви/тука са по около левче бройката/, затова съм дал размерите им щото по оригинален парт. номер вече не съществуват.
                    за другото не се притеснявай, и голф тройка да си купиш пак по толкова ще седиш в сервизите. не е проблема в колите....

                    ПП
                    друг вариант е ако не намериш, да се намажат старите със силикон за гарнитури.
                    точка

                    Comment


                    • Ей сега ми светна нещо.
                      Ми тука малките сервизи не работят с интернет!
                      А големите сервизи /оторизираните сервизи/ като ги нямат частите при тях, не ги ебава да ти ги намерят от друг.
                      Стоя и си викам - бе не може да я няма гумичката...
                      И чукнах в нета -
                      http://www.roulements-courroies.com/...r56x3-nbr.html
                      Само да го чуя майстора дали е погледнал колата и ако тече от там, ще си я взема. Ще му кажа и да види дали нещо не се е изкривило и да му бие два чука...колко думи научих на френски, не е истина... тука колегите ми се шокираха, щото ...
                      един от тях не знае с какво му върви колата - бензин или дизел /жена му наливала горивото/
                      друг не знаеше, че и колата има батерия, като телефоните /купил си кола, ама не й бил вдигал капака/
                      трети не знаеше, че се налива и масло - вика ми "ще потрошиш колата, ако налееш масло, луд ли си?"
                      ...
                      а аз им разправям за разпределителни валове, за глави, цилиндри, бутала, о-пръстени, семеринги, лагери...
                      Що дадох колата на майстор? Ми щото той има условия да извърши ремонт. Щото ако не е само гумичката, а трябва и още нещо, аз съм до там.
                      ...
                      sigpic
                      Alfa 145 1.6 - едно червено бонбонче!
                      Fiat Ritmo 1984 - непретенциозен
                      Fiat 125 1977 - а бяхме млади!

                      Comment


                      • не забравяй че имаш 2 о-пръстена. единия е на лявата глава, другия на дясната. не е лошо да се сменят и двата.
                        на планката сигурно нищо и няма. просто от времето тия о-пръстени стават с правоъгълно сечение и твърди като пластмаса и не уплътняват добре.
                        точка

                        Comment


                        • То аз не забравям, че имам два пръстена за смяна, ама в България вероятно е 10 пъти по-евтина смяната.
                          ...
                          Чух майстора и каза, че е сменил гумичката, наложило се още нещо да смени, което не го зная кво е, но дребно, долял масло, запалил колата, сложил един вестник - не капе и мога да отида да си го взема Алфонсито.
                          100 евро е сметката, ако ви интересува финансово.
                          В тази цена си е калкулирал /подозирам/ 75 мин труд, в което влиза и времето за намиране на о-пръстена и проверката за теча след това, както и другата част, която е сменил - я пружинка, я гарнитура, но не е от думите, които научих.
                          Вероятно можех и сам да се справя, НО няма сервиз наоколо, на който да мога да доверя колата в случай на по-сериозна нужда и просто тествах този майстор с нещо дребно. За френските условия работи бързо /три дни/ и вероятно ще бъда доволен от него. На фона на другия майстор, дето ми държа 3 месеца колата, този е направо огън!
                          Намерих сайтове за части - www.oscaro.com е един от тях.
                          sigpic
                          Alfa 145 1.6 - едно червено бонбонче!
                          Fiat Ritmo 1984 - непретенциозен
                          Fiat 125 1977 - а бяхме млади!

                          Comment


                          • Бах маа му, ти си луд човече.
                            AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                            Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                            sigpic

                            Comment


                            • Стелт, тука са такива цените.
                              Предпочитам да отида на майстор за нещо дребно и да го пробвам как ще си свърши работата, отколкото да се нахъндя, да се окаже, че разчитам да си свърши работата в срок, да се налага да пътувам, да ми пропадне пътуване и планове и да ме обрули някаква непредполагана сума. Или както се случи миналата година - колата да стои 3 месеца при него и от стоенето да си замине акумулатора и да трябва и нов акумулар. Да не говорим, че онзи майстор ми счупи емблемата на колата, щото не могъл да отвори багажника /не успя да "поеме", че емблемата отзад се завърта/ и сега трябва и емблема да си търся, оказа се, че ми разглобил таблото и не го сглобил... та така... предпочитам да съм тествал майстора... 100 евро, ама нямам ядове. Навъртях малко километри - върви, не тече. Утре ще я видя пак как е колата.
                              ...
                              Ти имаш ли представа колко би струвала поддръжката на една алфа като твоята тука?
                              Една колежка имаше Ауди А4 и на година й излизаше около 4000 евро поддръжката. Алфата ти може да е 3000 евро като нищо.
                              /за протокола просто съобщавам, че съм виждал досега само два пъти мерцедес в Бордо - щото сервизът им бачка на цена 100 евро/час - вие си калкулирайте/.
                              Е та затова по българските форуми пише, че европейците били глупави да си купуват фиат панди на 4 години за 4 хил евро вместо да си вземат нещо немско и здраво. Щото просто няма как да му платят ремонта.
                              И вероятно моята следваща кола няма да бъде алфа, а фиат. Защото няма да е винаги само смяна на гумичка, ще има и по-сериозни неща.
                              sigpic
                              Alfa 145 1.6 - едно червено бонбонче!
                              Fiat Ritmo 1984 - непретенциозен
                              Fiat 125 1977 - а бяхме млади!

                              Comment

                              Working...
                              X